eine längqiutschdrohnened
baby a lone

was ich moiens so mache, wenn.. (vom alde drhumoriscausa von vor ungefähr änem johr)

 

was ich moiens so mache wenn ich uff stehn, dass wisse ihr jo schon,wenn ihr mei homepage genau betracht hann odder zufällig interesse an meinem läwe hann.

awwer was ich als so denke, dass verrood ich eich heid e mool.

heid moin hann ich z.b. festgestellt dass ich heid naachd wieder gedräämt hann, wass wääs ich nedd, awwer es muss gudd geween sinn, weil ich hann kään schlechtes gefiehl gehat.

und dann bin ich wie gesaad - ne, zuerschd uffs kloo unn e tass kaffee. bis ich dodamit fertig bin hann ich schon ungefäär hunnert annere gedanke gehad was ich doo schreiwe kännt, wenn … ich muss langsam mache, weil ich nemisch e verkabbtes genie bin.

was dass iss froe ner eich, unn schon gehds los in meinem kopp mit e ra stimm, die mennd: „das sinn ma alle gaar“ ei joo, dass wääs ich doch, dass hann ich doch immer schon gesaad. awwer se glaawes jo nidd. ma muss nur was drauss mache.

awwer zurick zu meinem gedankegang von vorhien.

ich hann heid moin festgestellt, dass ich kää penning geld meeh hann unn faschd nix se esse meeh, ausser e paar nudele unn 5 krummbeere. es brood iss aach all. unn es wichtischsde hann ich fagess, ich hann seid 2 daa, ausser die ään mem nobar, känn ziggarett geraachd.

manschmool scheintds ganz gudd se sinn, wenn ma kään geld genuch ned had um ned zu stolz zu senn. awwer ich losse de kopp ned hänge.

selbschd wenn ich die seuche hann, wie ma dodazuu aach saad bei uns im saarland.

die amies nenne das manchmool murphys gesetz, ich saan manchemool willkür unn intrige dazu, awwer mittlerweile sien ich’s konstruktiv.Ich versuchs uff jedefall.

vor allem wenn ma die masse vom hals bleibt.

sogar die masse an informaddzione muss ich mia vom hals halle, weil sonschd mei gehirn e denkschock kried.

es gibt wörder, wenn ich die heere dann geb ich furchtbar bees, weil ich awwer ein angepasstes mitglied der gesellschaft aach noch sinn will, hall ich mich seid joore zerick mit meiner meinung.

ich bin durch die hell gang, mehr als dreissisch mool, mittlerweile geen ich jede daa durchs paradies unn sien manche dummkäpp, un wird’s ne gäär saan, awwer die verstehns noch nedd, dass ich aus gnade und menschlichkeit joorelang still war.

awwer jetzt iss zeit so langsam.

wenn mensche wie ich im maul verriss wäre, dann stimmt was mit da welt nedd.

dann wärre ich missdrauisch!

awwer wie soll ich eich dass alles erkläre, dass buch wär e weldbesdzeller, nur obs jemand läse wolld, heid, wo es bücher wie sand am meer gebt, ich wääs ess ned.

deshalb schreib ich manmool daache lang nix. unner annerem desdaweesche..

ich wääs faschd alles, unn de rescht kann ich ma denke.

unn was die politik aangehd…

bis moie odder so.

 

schlagzeile in der bildzeitung: hamster greift Minister mit vollen backen an. Kriminalpolizei stellt fest: es waren nüsse ;-)

 

hier die worte die er auch sprach :

 

jetzt hören endlich uff mit eurem : noch hann ich nedd verloor. ma mennt joo grad ihr wollte verliere. ;-)

das iss der erschde gute Witz der länger iss als 5 worte der mir selbschd enngefall iss :-)))